Met Agentschap Telecom zijn we bezig hun webtekst begrijpelijker en doelgroepgerichter te maken. Maar dat alleen vonden we niet genoeg. Een site moet conceptueel ook effectief zijn. Dat betekent dat je niet alleen een bibliotheek maakt met leesbare teksten over complexe onderwerpen. Het is ook belangrijk bezoekers in aanraking te laten komen met informatie waar ze niet naar op zoek waren. Dat betekent: heldere, scanbare teksten maken én verleiden waar het nodig is. Binnen de grenzen van de technische en complexe wereld. Altijd een uitdaging! Het concept staat en we zijn bezig met de teksten.
Recente artikelen
- Gamechanger ChatGPT: zijn wij nog nodig?
- 3 redenen om een heldere taal scheurkalender op het toilet van jouw organisatie te hangen
- “Schrijven in B1, dat is toch veel te kinderlijk.”
- Nuchter blijven? De miscommunicatie die kan ontstaan tussen laaggeletterden en artsen.
- Een brief in B1 kost je zo een halve werkdag nazorg
- Verassen of verrassen? Hoe één lettertje een groot betekenisverschil maakt
- Je wil niet beter leren communiceren
- Complexe problemen in overheidsland: een remedie tegen chaos
- Vacature: Stagiair(e) communicatie
- Kantoormails: blijf er niet mee pingpongen!