Programma
We maken het programma op maat, zodat het past bij jullie leerwensen. Natuurlijk kent het programma wel wat vaste onderdelen, zoals:
- Analyse van de huidige communicatie en missie: begrijpen waar je organisatie staat en het identificeren van knelpunten en kansen.
- Werken aan een klantgericht houding: ontwikkelen van een houding die volledig gericht is op de klant. En het vergroten van bewustzijn over communicatiepatronen.
- Vaardigheidstraining: leren hoe je e-mails schrijft die passen bij de kernwaarden van je organisatie. En wat de kenmerken zijn van effectieve telefonische communicatie. Veel praktische oefeningen en rollenspellen!
- Toepassing en feedback: het toepassen van de geleerde vaardigheden in realistische scenario’s.
Advies van een expert nodig?
Resultaat
Na afloop van de training kunnen je medewerkers…
- consistent communiceren in lijn met de missie en kernwaarden van de organisatie.
- klantgerichte en effectieve e-mails schrijven.
- professioneel en klantgericht telefoneren.
- knelpunten in de communicatie herkennen en aanpakken.
- een positieve en consistente klantbeleving creëren.
Wat als er een snellere, effectievere én goedkopere oplossing is om je klantcommunicatie te verbeteren? Je bent er bijna
Je hoeft je alleen nog maar in te schrijven. Check hieronder de mogelijkheden.
Succesvolle menselijke klantcommunicatie
Incompany trainingWaar en wanneer?
Bij jullie op (een externe) locatie of online.
De uitvoeringsdatum stemmen we samen af.
Hoe?
De Incompany training organiseren we in alle soorten en maten. Er is veel mogelijk. Van een eenmalige workshop tot een grootschalig project. We bepalen samen wat het beste bij jullie situatie past. Dat begint met een kopje koffie en een goed gesprek. Geheel vrijblijvend natuurlijk.
Tarief?
Je ontvangt ons voorstel binnen één week na het intakegesprek.
Offerte aanvragen
Wil je een offerte? We maken graag maatwerk voor je. Daarom plannen we eerst een vrijblijvend intakegesprek. Telefonisch, online, of we komen langs voor een kopje koffie. Laat hier je gegevens achter, dan we nemen contact met je op om een afspraak in te plannen.
Een vraag stellen
Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.
Vraag je je af of deze training bij jou past?
We denken graag met je mee! Bel gerust naar (024) 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl
Succesvolle menselijke klantcommunicatie
Succesvolle menselijke klantcommunicatie
Incompany trainingWaar en wanneer?
Bij jullie op (een externe) locatie of online.
De uitvoeringsdatum stemmen we samen af.
Hoe?
De Incompany training organiseren we in alle soorten en maten. Er is veel mogelijk. Van een eenmalige workshop tot een grootschalig project. We bepalen samen wat het beste bij jullie situatie past. Dat begint met een kopje koffie en een goed gesprek. Geheel vrijblijvend natuurlijk.
Tarief?
Je ontvangt ons voorstel binnen één week na het intakegesprek.
Offerte aanvragen
Wil je een offerte? We maken graag maatwerk voor je. Daarom plannen we eerst een vrijblijvend intakegesprek. Telefonisch, online, of we komen langs voor een kopje koffie. Laat hier je gegevens achter, dan we nemen contact met je op om een afspraak in te plannen.
Een vraag stellen
Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.
Interessante trainingen & workshops
We geven veel verschillende trainingen in alle facetten van communiceren van schrijven tot presenteren.
Missie- en
visie-2-daagse
Samen scherp waar jullie voor staan en gaan!
Servicegerichte klachten-
afhandeling
Elke klacht is een kans!
Zakelijk
en effectief schrijven
en e-mailen
Schrijf als een professional: helder, doelgericht en precies!
Effectief onderhandelen
Iedere onderhandeling een win-winsituatie
Communicatie-inspiratie en taaltips
Van ons voor jou: communicatie-, taal- en schrijftips. Doe er je voordeel mee!
Lees ook onze artikelen over alles wat speelt in de communicatiebranche.