Elke organisatie heeft een unieke missie en visie die ze willen uitstralen. Dit begint bij je standaard communicatie zoals je website en product sheets, maar strekt zich uit tot elke interactie met je klanten. Wij helpen je om deze missie te vertalen naar dagelijkse communicatie.

Tijdens onze training analyseren we eerst je huidige communicatie en missie. Vervolgens werken we aan de houding en mentaliteit van je medewerkers, zodat deze in lijn komt met de missie van je organisatie. We identificeren knelpunten en kansen in de huidige communicatie en trainen vervolgens de benodigde vaardigheden in twee impactvolle sessies van 3 uur.

Programma

We maken het programma op maat, zodat het past bij jullie leerwensen. Natuurlijk kent het programma wel wat vaste onderdelen, zoals:

  • Analyse van de huidige communicatie en missie: begrijpen waar je organisatie staat en het identificeren van knelpunten en kansen.
  • Werken aan een klantgericht houding: ontwikkelen van een houding die volledig gericht is op de klant. En het vergroten van bewustzijn over communicatiepatronen.
  • Vaardigheidstraining: leren hoe je e-mails schrijft die passen bij de kernwaarden van je organisatie. En wat de kenmerken zijn van effectieve telefonische communicatie. Veel praktische oefeningen en rollenspellen!
  • Toepassing en feedback: het toepassen van de geleerde vaardigheden in realistische scenario’s.

Advies van een expert nodig?

Ben je nog aan het verkennen wat je kan of moet met communicatie? Voor jezelf of voor je organisatie? Zoek je naar een stok achter de deur, of eentje om mee te slaan? Bel of mail ons dan direct. Wij hebben stokken zat! En onze adviseurs helpen je graag de juiste uit te kiezen.

Confetti
Confetti
Medewerker

375
+

Klanten

2750+

Trainingen

17000

Cursisten

9.2

Google Reviews Score

Resultaat

Na afloop van de training kunnen je medewerkers…

  • consistent communiceren in lijn met de missie en kernwaarden van de organisatie.
  • klantgerichte en effectieve e-mails schrijven.
  • professioneel en klantgericht telefoneren.
  • knelpunten in de communicatie herkennen en aanpakken.
  • een positieve en consistente klantbeleving creëren.

Wat als er een snellere, effectievere én goedkopere oplossing is om je klantcommunicatie te verbeteren? Je bent er bijna

Je hoeft je alleen nog maar in te schrijven. Check hieronder de mogelijkheden.

Inschrijven of informatie Inschrijven of informatie
Incompany

Succesvolle menselijke klantcommunicatie

Incompany training

Waar en wanneer?

Bij jullie op (een externe) locatie of online.

De uitvoeringsdatum stemmen we samen af.

Hoe?

De Incompany training organiseren we in alle soorten en maten. Er is veel mogelijk. Van een eenmalige workshop tot een grootschalig project. We bepalen samen wat het beste bij jullie situatie past. Dat begint met een kopje koffie en een goed gesprek. Geheel vrijblijvend natuurlijk.

Tarief?

Je ontvangt ons voorstel binnen één week na het intakegesprek.

Offerte aanvragen

Wil je een offerte? We maken graag maatwerk voor je. Daarom plannen we eerst een vrijblijvend intakegesprek. Telefonisch, online, of we komen langs voor een kopje koffie. Laat hier je gegevens achter, dan we nemen contact met je op om een afspraak in te plannen.

Een vraag stellen

Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.

Vraag je je af of deze training bij jou past? We denken graag met je mee! Bel gerust naar (024) 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl

375
+

Klanten

2750+

Trainingen

17000

Cursisten

9.2

Google Reviews Score

Zij leerden beter te communiceren bij Pastoor bv