Programma
In de training Servicegerichte klachtenafhandeling leer je hoe je goed om kan gaan met negatieve gesprekken. Vooraf doen we een persoonlijke intake. Daarna maken we het programma op maat, zodat het past bij jouw leerwensen. Natuurlijk kent het programma wel wat vaste onderdelen, zoals:
- analyse van en oefeningen met klachten uit de organisatie
- klachten herkennen en erkennen, omgaan met emotie
- de structuur van een klachtenafhandeling: afstemmen, kernboodschap, onderbouwing, neutralisatie en afsluiting
- klantgerichte houding: positief, persoonlijk mixen met zakelijk, meedenken en -doen, aansluiten bij jullie kernwaarden
- gedragsbeïnvloedingstechnieken: gedrag voorspellen en daarop inspelen.
Marlies heeft een op maat oplossing geboden voor ons bedrijf en Pastoor bv heeft flexibel meebewogen met ons als klant. Dat waardeer ik zeer. De deelnemers kwamen met veel voorbeelden uit de praktijk en Marlies heeft toch dat wat ze wilde zeggen en voorbereid had, geïntegreerd in het geheel. Knap.
Resultaat
Na afloop van de training heb je…
- handvatten om weerstand en negatieve feedback om te draaien
- regie leren nemen, waarbij je aanstuurt op samenwerken
- een houding en schrijf- of telefoneerstijl die goed past bij de kernwaarden van de organisatie
- meer zekerheid over je schrijf- of telefoneerstijl, die zakelijk én klantgericht is
- meer tevreden klanten, omdat je iedere klacht benut als kans om de klant goed van dienst te zijn!
Maak boze klanten weer blij! Je bent er bijna
Je hoeft je alleen nog maar in te schrijven. Check hieronder de mogelijkheden.
Servicegerichte klachtenafhandeling
Individuele trainingWaar en wanneer?
In onze trainingsruimte in Nijmegen, bij jou op kantoor of online. We prikken samen een datum die handig uitkomt.
Hoe?
De Individuele training volg je alleen of met maximaal twee van je collega’s. Vooraf bellen we altijd even om je leerwensen in kaart te brengen. Zodat we de training daar perfect op kunnen laten aansluiten.
Tarief?
Vanaf € 650,- per dagdeel per persoon. Een tweede of derde collega krijgt 50% korting. Het totaalbedrag is afhankelijk van het aantal dagdelen en de trainingslocatie. Binnen één week na het intakegesprek krijg je onze offerte.
Een vraag stellen
Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.
Vraag je je af of deze training bij jou past?
We denken graag met je mee! Bel gerust naar (024) 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl
Servicegerichte klachtenafhandeling
Incompany trainingWaar en wanneer?
Bij jullie op (een externe) locatie of online.
De uitvoeringsdatum stemmen we samen af.
Hoe?
De Incompany training organiseren we in alle soorten en maten. Er is veel mogelijk. Van een eenmalige workshop tot een grootschalig project. We bepalen samen wat het beste bij jullie situatie past. Dat begint met een kopje koffie en een goed gesprek. Geheel vrijblijvend natuurlijk.
Tarief?
Je ontvangt ons voorstel binnen één week na het intakegesprek.
Offerte aanvragen
Wil je een offerte? We maken graag maatwerk voor je. Daarom plannen we eerst een vrijblijvend intakegesprek. Telefonisch, online, of we komen langs voor een kopje koffie. Laat hier je gegevens achter, dan we nemen contact met je op om een afspraak in te plannen.
Een vraag stellen
Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.
Vraag je je af of deze training bij jou past?
We denken graag met je mee! Bel gerust naar (024) 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl
Servicegerichte klachtenafhandeling
Servicegerichte klachtenafhandeling
Individuele trainingWaar en wanneer?
In onze trainingsruimte in Nijmegen, bij jou op kantoor of online. We prikken samen een datum die handig uitkomt.
Hoe?
De Individuele training volg je alleen of met maximaal twee van je collega’s. Vooraf bellen we altijd even om je leerwensen in kaart te brengen. Zodat we de training daar perfect op kunnen laten aansluiten.
Tarief?
Vanaf € 650,- per dagdeel per persoon. Een tweede of derde collega krijgt 50% korting. Het totaalbedrag is afhankelijk van het aantal dagdelen en de trainingslocatie. Binnen één week na het intakegesprek krijg je onze offerte.
Een vraag stellen
Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.
Servicegerichte klachtenafhandeling
Incompany trainingWaar en wanneer?
Bij jullie op (een externe) locatie of online.
De uitvoeringsdatum stemmen we samen af.
Hoe?
De Incompany training organiseren we in alle soorten en maten. Er is veel mogelijk. Van een eenmalige workshop tot een grootschalig project. We bepalen samen wat het beste bij jullie situatie past. Dat begint met een kopje koffie en een goed gesprek. Geheel vrijblijvend natuurlijk.
Tarief?
Je ontvangt ons voorstel binnen één week na het intakegesprek.
Offerte aanvragen
Wil je een offerte? We maken graag maatwerk voor je. Daarom plannen we eerst een vrijblijvend intakegesprek. Telefonisch, online, of we komen langs voor een kopje koffie. Laat hier je gegevens achter, dan we nemen contact met je op om een afspraak in te plannen.
Een vraag stellen
Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.
Interessante trainingen & workshops
We geven veel verschillende trainingen in alle facetten van communiceren van schrijven tot presenteren.
Effectief en klantgericht telefoneren
Samen aan de slag voor meer vertrouwen in jouw telefoongesprekken!
Persoonlijke effectiviteit
en time-
management
Iedere werkdag efficiënt, effectief en daadkrachtig!
Zakelijk chatten
Vlot en vriendelijk klantcontact!
Zakelijk
en effectief schrijven
en e-mailen
Schrijf als een professional: helder, doelgericht en precies!
Communicatie-inspiratie en taaltips
Van ons voor jou: communicatie-, taal- en schrijftips. Doe er je voordeel mee!
Lees ook onze artikelen over alles wat speelt in de communicatiebranche.