Programma

In de training Servicegerichte klachtenafhandeling leer je hoe je goed om kan gaan met negatieve gesprekken. Vooraf doen we een persoonlijke intake. Daarna maken we het programma op maat, zodat het past bij jouw leerwensen. Natuurlijk kent het programma wel wat vaste onderdelen, zoals:

  • analyse van en oefeningen met klachten uit de organisatie
  • klachten herkennen en erkennen, omgaan met emotie
  • de structuur van een klachtenafhandeling: afstemmen, kernboodschap, onderbouwing, neutralisatie en afsluiting
  • klantgerichte houding: positief, persoonlijk mixen met zakelijk, meedenken en -doen, aansluiten bij jullie kernwaarden
  • gedragsbeïnvloedingstechnieken: gedrag voorspellen en daarop inspelen.

Super training. Dank aan Thijs en Taya.

Matthias

Resultaat

Na afloop van de training heb je…

  • handvatten om weerstand en negatieve feedback om te draaien
  • regie leren nemen, waarbij je aanstuurt op samenwerken
  • een houding en schrijf- of telefoneerstijl die goed past bij de kernwaarden van de organisatie
  • meer zekerheid over je schrijf- of telefoneerstijl, die zakelijk én klantgericht is
  • meer tevreden klanten, omdat je iedere klacht benut als kans om de klant goed van dienst te zijn!

Maak boze klanten weer blij! Je bent er bijna

Je hoeft je alleen nog maar in te schrijven. Check hieronder de mogelijkheden.

Inschrijven of informatie Inschrijven of informatie
Individueel

Servicegerichte klachtenafhandeling

Individuele training

Waar en wanneer?

In onze trainingsruimte in Nijmegen of online. We prikken samen een datum die handig uitkomt.

Hoe?

De Individuele training volg je alleen of met maximaal drie van je collega’s. Vooraf bellen we altijd even om je leerwensen in kaart te brengen. Zodat we de training daar perfect op kunnen laten aansluiten.

Tarief?

€ 1000,- voor twee dagdelen (3 uur per dagdeel). Een tweede en derde collega krijgt 50% korting.

Een vraag stellen

Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.

Vraag je je af of deze training bij jou past? We denken graag met je mee! Bel gerust naar (024) 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl

Incompany

Servicegerichte klachtenafhandeling

Incompany training

Waar en wanneer?

Bij jullie op (een externe) locatie of online.

De uitvoeringsdatum stemmen we samen af.

Hoe?

De Incompany training organiseren we in alle soorten en maten. Er is veel mogelijk. Van een eenmalige workshop tot een grootschalig project. We bepalen samen wat het beste bij jullie situatie past. Dat begint met een kopje koffie en een goed gesprek. Geheel vrijblijvend natuurlijk.

Tarief?

Je ontvangt ons voorstel binnen één week na het intakegesprek.

Offerte aanvragen

Wil je een offerte? We maken graag maatwerk voor je. Daarom plannen we eerst een vrijblijvend intakegesprek. Telefonisch, online, of we komen langs voor een kopje koffie. Laat hier je gegevens achter, dan we nemen contact met je op om een afspraak in te plannen.

Een vraag stellen

Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.

Vraag je je af of deze training bij jou past? We denken graag met je mee! Bel gerust naar (024) 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl

390
+

Klanten

18
+ jaar

Ervaring in training en advies

20000

Cursisten

9.3

Google Reviews Score

Zij leerden beter te communiceren met Pastoor bv