Programma
In de training Effectief en klantgericht telefoneren leer je klanten snel en goed te helpen aan de telefoon. Vooraf doen we een persoonlijke intake. Daarna maken we het programma op maat, zodat het past bij jouw leerwensen. Natuurlijk kent het programma wel wat vaste onderdelen, zoals:
- analyse van telefoongesprekken en praktijkcasussen van jou of van de organisatie
- de structuur van een goed zakelijk telefoongesprek
- de basisvaardigheden van telefonische communicatie: luisteren, samenvatten, doorvragen (LSD-methode)
- oefenen met stemgebruik
- effectief en klantgericht omgaan met klachten, weerstand en agressie. Met andere woorden: het nemen én behouden van de regie
Heel prettige manier van kennis overbrengen, begrijpelijke taal en voldoende voorbeelden en ruimte voor inbreng van casussen.
Resultaat
Na afloop van de training heb je…
- ervaren wat een telefoongesprek klantgericht en effectief maakt. En wat er gebeurt als dat mis gaat!
- controle over het gesprek. En sta je nooit met je mond vol tanden.
- de vaardigheid om een gesprek positief te sturen. Ook bij een klacht.
- de mogelijkheid de échte vraag van de klant te achterhalen om zo de klant veel sneller te helpen en het gesprek vlotter af te ronden.
- meer zekerheid over jouw persoonlijke telefoneerstijl, die zakelijk én klantgericht is.
Elk telefoongesprek leuk en effectief? Je bent er bijna
Je hoeft je alleen nog maar in te schrijven. Check hieronder de mogelijkheden.
Effectief en klantgericht telefoneren
Incompany trainingWaar en wanneer?
Bij jullie op (een externe) locatie of online.
De uitvoeringsdatum stemmen we samen af.
Hoe?
De Incompany training organiseren we in alle soorten en maten. Er is veel mogelijk. Van een eenmalige workshop tot een grootschalig project. We bepalen samen wat het beste bij jullie situatie past. Dat begint met een kopje koffie en een goed gesprek. Geheel vrijblijvend natuurlijk.
Tarief?
Je ontvangt ons voorstel binnen één week na het intakegesprek.
Offerte aanvragen
Wil je een offerte? We maken graag maatwerk voor je. Daarom plannen we eerst een vrijblijvend intakegesprek. Telefonisch, online, of we komen langs voor een kopje koffie. Laat hier je gegevens achter, dan we nemen contact met je op om een afspraak in te plannen.
Een vraag stellen
Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.
Vraag je je af of deze training bij jou past?
We denken graag met je mee! Bel gerust naar (024) 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl
Effectief en klantgericht telefoneren
Individuele trainingWaar en wanneer?
In onze trainingsruimte in Nijmegen, bij jou op kantoor of online. We prikken samen een datum die handig uitkomt.
Hoe?
De Individuele training volg je alleen of met maximaal twee van je collega’s. Vooraf bellen we altijd even om je leerwensen in kaart te brengen. Zodat we de training daar perfect op kunnen laten aansluiten.
Tarief?
Vanaf € 650,- per dagdeel per persoon. Een tweede of derde collega krijgt 50% korting. Het totaalbedrag is afhankelijk van het aantal dagdelen en de trainingslocatie. Binnen één week na het intakegesprek krijg je onze offerte.
Een vraag stellen
Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.
Vraag je je af of deze training bij jou past?
We denken graag met je mee! Bel gerust naar (024) 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl
Effectief en klantgericht telefoneren
Effectief en klantgericht telefoneren
Incompany trainingWaar en wanneer?
Bij jullie op (een externe) locatie of online.
De uitvoeringsdatum stemmen we samen af.
Hoe?
De Incompany training organiseren we in alle soorten en maten. Er is veel mogelijk. Van een eenmalige workshop tot een grootschalig project. We bepalen samen wat het beste bij jullie situatie past. Dat begint met een kopje koffie en een goed gesprek. Geheel vrijblijvend natuurlijk.
Tarief?
Je ontvangt ons voorstel binnen één week na het intakegesprek.
Offerte aanvragen
Wil je een offerte? We maken graag maatwerk voor je. Daarom plannen we eerst een vrijblijvend intakegesprek. Telefonisch, online, of we komen langs voor een kopje koffie. Laat hier je gegevens achter, dan we nemen contact met je op om een afspraak in te plannen.
Een vraag stellen
Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.
Effectief en klantgericht telefoneren
Individuele trainingWaar en wanneer?
In onze trainingsruimte in Nijmegen, bij jou op kantoor of online. We prikken samen een datum die handig uitkomt.
Hoe?
De Individuele training volg je alleen of met maximaal twee van je collega’s. Vooraf bellen we altijd even om je leerwensen in kaart te brengen. Zodat we de training daar perfect op kunnen laten aansluiten.
Tarief?
Vanaf € 650,- per dagdeel per persoon. Een tweede of derde collega krijgt 50% korting. Het totaalbedrag is afhankelijk van het aantal dagdelen en de trainingslocatie. Binnen één week na het intakegesprek krijg je onze offerte.
Een vraag stellen
Heb je een vraag? Die mag je hier invullen. Je krijgt altijd snel een antwoord. Wij zitten er klaar voor.
Interessante trainingen & workshops
We geven veel verschillende trainingen in alle facetten van communiceren van schrijven tot presenteren.
E-training Effectief communiceren: een stevige basis
Spijker online je communicatievaardigheden bij!
Krachtig leren presenteren
Krijg ze met jouw presentaties op het puntje van hun stoel!
Servicegerichte klachten-
afhandeling
Elke klacht is een kans!
Persoonlijke effectiviteit
en time-
management
Iedere werkdag efficiënt, effectief en daadkrachtig!
Communicatie-inspiratie en taaltips
Van ons voor jou: communicatie-, taal- en schrijftips. Doe er je voordeel mee!
Lees ook onze artikelen over alles wat speelt in de communicatiebranche.