Heb je wel eens brief van je gemeente, woningbouw of Belastingdienst ontvangen? En laat ons raden: je hebt deze brief drie keer moeten lezen voordat je begreep welke actie van jou gevraagd wordt. Hoe fantastisch zou het zijn als iedereen die een officiële brief ontvangt, deze moeiteloos begrijpt? Dat kan alleen als de schrijver de boodschap simpel en helder verwoordt. Als medewerker van Pastoor bv draag jij hier een steentje aan bij. Dit doe je door het geven van energieke, inspirerende en overtuigende trainingen.

Met jouw krachtige en humoristische aanpak leer je anderen hoe ze bijvoorbeeld overtuigende beleidsteksten schrijven of duidelijke e-mails opstellen. Of je laat de cursisten hun plankenkoorts overwinnen tijdens de training ‘Krachtig presenteren’. Wij geven meer dan een training: we maken onze klanten bewust van wat ze doen, hoe vriendelijk, duidelijk en toch vakinhoudelijk sterk ze kunnen communiceren. Help je mee?  Wij zoeken twee nieuwe collega’s om ons kleine en krachtige team te versterken. Heb je nog geen ervaring? Dan volg je eerst een traineeship bij ons. Heb je al relevante werkervaring in bijvoorbeeld een communicatiefunctie, bij overheden of als trainer of spreker? Dan start je in een junior functie.

Wij bieden jou:

  • Een 4-daagse werkweek (32 uur), mogelijke doorgroei naar fulltime.
  • Een salaris van € 2.400 in je traineeperiode (van ongeveer 6 maanden) en daarna een salaris van € 2.600 op basis van fulltime. Ga je lekker? Dan groei je in salaris en in functie door naar medior of senior trainer/adviseur.
  • Heb je aantoonbare ervaring? Dan sla je het traineeship over.
  • 6% Individueel Keuze Budget (IKB).
  • 28 vakantiedagen op basis van fulltime.
  • Een laptop van de zaak en op termijn een auto van de zaak.
  • Veel ruimte voor creativiteit en eigen initiatieven.
  • Een prettige werkplek met open kantoorruimtes, zit-stabureaus, een pingpongtafel en een fijne lunchplek.
  • Een betrokken, jong en hecht team van ongeveer 10 personen.
  • Leuke teamuitjes, lunchwandelingen en donderdagmiddagborrels.

Dit vragen we van jou:

  • Een HBO- of WO-diploma op het gebied van taal, communicatie of didactiek (maar ook Rechten, Opleidingskunde, Bestuurskunde of Gedragsbeïnvloeding kan).
  • Een passie voor taal, tekst en communicatie.
  • Je bent niet vies van de overheid (we geven veel trainingen aan ambtenaren).
  • Je staat stevig in je schoenen voor een groep mensen.
  • Je kunt goed teksten analyseren en kritisch denken.
  • Een commerciële drive: het hele team is samen verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe opdrachten.
  • Een flexibele houding: je schrikt niet van lange afstanden (onze klanten zitten van Maastricht tot aan Terschelling).
  • Een rijbewijs en bij voorkeur een auto.
  • Je woont bij voorkeur in de buurt van Nijmegen.
  • Pingpong skills! (maar dat mag je ook bij ons op kantoor leren 😉).

Wat doe je als Communicatietrainer?

Je begint bij ons als trainee. Dat betekent dat we je niet meteen in het diepe gooien. Eerst ga je met een ervaren trainer op pad en oefen je op kantoor. Je werkt intensief samen met de directeur en de senior en medior trainers zodat je veel leert van hun expertise en ervaring. We helpen je om het onder de knie te krijgen, totdat je de trainingen helemaal zelfstandig kunt geven. Voor de één komt dat moment sneller dan voor de ander.

Je bereidt je trainingen zelf voor en bent veel op pad om deelnemers van hun stoelen te blazen. Maar je doet nog veel meer! Zo help je mee aan het (door)ontwikkelen van onze bestaande en nieuwe trainingen. Dit doen we vaak als team op georganiseerde heidagen, maar je bent altijd welkom om eigen ideeën in te brengen wanneer je wil. 

Je bent (mede) verantwoordelijk voor het binnenhalen van klanten en opdrachten. En schrijft mee aan uitdagende tekstklussen. Als je wat meer ervaring hebt opgedaan komt daar ook projectleiderschap bij kijken. Dat betekent dat je zelf eindverantwoordelijk bent voor een klant en het hele project. Je bent vooral inhoudelijk bezig, voor de administratieve werkzaamheden hebben we andere collega's die jou erbij ondersteunen. Dat scheelt!

Wat is Pastoor bv?

Wij zijn de expert in het land op het gebied van schrijftrainingen. We zijn niet de allergrootste, maar behoren wel tot de top van Nederland. En dat met een gezellig, overzichtelijk en geïnspireerd team. We helpen heel Nederland al 20 jaar effectiever en leuker te laten communiceren. Bij kleine bedrijven en bij de joekels zoals Coca Cola, Bol.com, gemeente Utrecht en ministeries. In totaal meer dan 300 organisaties hebben we al getraind en geholpen in hun communicatie de afgelopen jaren. 

Iets voor jou?

Klinkt deze vacature als muziek in de oren? Dan ben jij precies de persoon die wij zoeken. Nicky Wolf ontvangt graag jouw CV en motivatie op secretariaat@pastoorbv.nl. Je kunt je motivatie verwerken in een mooie brief, maar je mag het ook vertellen in een videosollicitatie. Zo laat je gelijk jouw presentatieskills zien 😉. Deze vacature heeft geen deadline, we zijn altijd op zoek naar nieuwe collega's. Hoe sneller, hoe beter!

Heb je vragen? Bel gerust naar 024 – 324 49 59. Veel succes en hopelijk tot snel!

Wil jij ook beter communiceren?

Schrijf je dan in voor een van onze communicatietrainingen. Schrijven, presenteren, rapporteren... Bekijk ons aanbod hieronder! Liever eerst even overleggen over wat het best bij jou past? Bel ons op (024) 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl.

Confetti
Confetti
Medewerker

360
+

Klanten

2600+

Trainingen

16000

Cursisten

9.2

Google Reviews Score

Zij leerden beter te communiceren bij Pastoor bv