Huisstijl-boek

Teksten

Basis voor een samenhangende en sterke huisstijl

Wie ben je en wat wil je communiceren? Je wilt een nieuwe site. En oh ja: je visitekaartjes mogen ook wel een nieuwe look. Heb je nog wel kaartjes nodig eigenlijk? Je huisstijl kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Daar ligt nog een vraag ‘boven’: heb je scherp wie je bent, wat je kernwaarden en onderscheidende waarden zijn? Wat je (dus) wilt uitstralen en communiceren? Je huisstijl is meer dan een paar kleuren en lijnen.

Misschien helpen deze vragen je nu al. Onze ervaring leert dat wij als sparringpartner hier een enorme aanjager bij zijn. En dat het helpt dat wij vervolgens het heel compact en super herkenbaar op kunnen schrijven. In een ‘huisstijl-boek’: een document (in welke vorm dan ook) waarin we dat vastleggen. Zodat jij of wij samen daarna de communicatie kunnen ‘invullen’. Zodat je een huisstijl krijgt die past bij wie je bent en wat je wilt uitstralen. ‘Voorbij’ mooi of lelijk.