Incompanytraining

We hebben zoveel ervaring met incompanytrainingen dat we weten wat ervoor nodig is om onze trainingen effectief te laten zijn voor jouw organisatie. Vandaag. En morgen.

Altijd maatwerk

Wat een goede brief, mail, rapportage of een goed gesprek is … dat bepalen we samen met jullie. Jullie kernwaarden, uitgangspunten en ambitie vormen de basis van jullie nieuwe visitekaartje. Die norm maken we vervolgens concreet. We analyseren jullie communicatie grondig: wat gaat er al goed, wat kan er beter? Daarop baseren we het programma van de training. En we maken dat nieuwe visitekaartje ook concreet. We schrijven bijvoorbeeld alternatieve teksten die echt kloppen – ook juridisch. Jullie ambitie, onze analyse en expertise roeren we door elkaar. Voor een training die vakwerk en maatwerk is. Met het hoogst mogelijke directe resultaat: communicatie om trots op te zijn en enthousiaste collega’s.

Altijd plezier

Hoe saai het onderwerp van de training ook kan lijken: wij weten het leuk te maken en zo iedereen actief deel te laten nemen.

Veel commitment, weinig tijdbeslag voor medewerkers

Elke seconde van de training is de moeite waard. Wij bereiden het uitgebreid voor, je collega’s krijgen alleen voor jouw organisatie relevante onderwerpen. En maken in de training al de vertaalslag naar jullie praktijk met bijvoorbeeld jullie eigen teksten, casussen of mystery calls.

Klantgerichte houding als basis voor klantgerichte communicatie

We doen onze trainingen tekort als we het een training ‘schrijven’ of ‘gesprekstechnieken’ noemen. De mentaliteit, de houding en de rol van de medewerker spelen een natuurlijke rol in onze incompanytrainingen. Hij of zij wil klantgericht communiceren na de training. Laat ons maar pingpongen met het MT of met juristen. En laat ons je collega’s trainen. We maken ze allemaal enthousiast.

Zie ook individuele training en open trainingen.

Alle incompany trainingen kunnen online of op locatie. 

  • Alles
  • Mondeling
  • Overig
  • Schriftelijk
Commercieel en aantrekkelijk schrijven

Commercieel en aantrekkelijk schrijven

Correct Nederlands schrijven

Correct Nederlands schrijven

Effectief en klantgericht telefoneren

Effectief en klantgericht telefoneren

Effectief vergaderen

Effectief vergaderen

Commercieel en aantrekkelijk schrijven

Helder en integraal adviseren aan het bestuur

Heldere en overtuigende rapporten schrijven

Heldere en overtuigende rapporten schrijven

Klantgericht en helder schrijven in B1

Klantgericht en helder schrijven in B1

Effectief coachen en leidinggeven

Missie- en visie-2-daagse

Offertes schrijven met overtuiging

Offertes schrijven met overtuiging

Raads- en collegevoorstellen schrijven

Raads- en collegevoorstellen schrijven

Servicegericht met klachten omgaan

Servicegericht met klachten omgaan

Zakelijk chatten, schrijven, rapporteren, vriendelijk klantencontact

Zakelijk chatten: vlot en vriendelijk klantcontact

300+

klanten

20%
efficiëntieslag
tot 50% meer

klanttevredenheid

13.000+

cursisten

We zijn bezig met het vernieuwen van onze website. Alles doet het nog, maar binnenkort ziet het er anders uit. 😉