Zakelijk chatten

Chat inzetten voor jouw bedrijf?  

Is chatten een van de contactmogelijkheden bij jouw organisatie? Met onze training Zakelijk chatten zorg je dat je dit communicatiekanaal optimaal benut. Zakelijk chatten vraagt om een snelle, specifieke en adequate aanpak. Waarmee je de klant positief verrast. In deze training leren we je er alles over!

Het trainingsprogramma

Het trainingsprogramma bestaat onder andere uit:

  • Voordelen en valkuilen van zakelijk chatten
  • Wat wil je uitstralen in je chatgesprekken? Hoe doe je dat?
  • Je eigen casussen staan centraal in de training
  • Opvallende casussen van grote merken als inspiratie
  • De juiste balans tussen zakelijk en persoonlijk
  • Achterhalen van de klantvraag door zelf de juiste vragen te stellen
  • Gespreksdoel behalen
  • Heldere actie en verantwoordelijkheid aan het einde van elke chatgesprek
  • Ideale structuur van een chatgesprek
  • Heel veel oefenen en direct feedback natuurlijk!

Wat leer je tijdens de training Zakelijk chatten

Tijdens deze training leer je om een live chat in te zetten als klantgericht communicatiemiddel. Voor zowel webcare als verkoopdoeleinden. We oefenen in het geven van de beste dienstverlening en in het benutten van commerciële kansen. Zodat jij de chatfunctie van toegevoegde waarde maakt.

Het resultaat

Door de training Zakelijk chatten weet je hoe je het meeste rendement haalt uit een chatfunctie. Daarbij sta je op de eerste plaats de bezoeker servicegericht te woord. Je weet hoe je omgaat met valkuilen van het medium en weerstanden van de bezoeker. Door je gespreksdoel voor ogen te houden en de juiste vragen te stellen.

Heb je nog vragen of wil je je aanmelden? 

Bel ons op 024 324 49 59, mail naar [email protected] of start een chatgesprek.