Klantgericht telefoneren

Hoe voer je een klantgericht telefoongesprek?

Een klantgericht telefoongesprek is persoonlijk, servicegericht en duidelijk. En daarmee een goed visitekaartje voor de organisatie en jezelf. In de training Klantgericht telefoneren leer je hoe je een positief zakelijk telefoongesprek voert. Waarin je zowel meeleeft als de leiding neemt.

Het trainingsprogramma

Het trainingsprogramma bestaat onder andere uit:

  • Gespreksstructuren
  • LSD-methode
  • Omgaan met klachten en weerstand
  • Stemgebruik

Wat leer je tijdens de training Klantgericht telefoneren?

Tijdens de training Klantgericht telefoneren behandelen we de structuur van een goed zakelijk telefoongesprek. Je leert controlemomenten in te lassen, waarin je samenvat. Verder oefenen we met stemgebruik. En met het nemen en behouden van de regie. Zodat je een efficiënt en toch ook vriendelijk gesprek voert.

Het resultaat

Na de training weet je wat een telefoongesprek effectief maakt. En hoe je altijd zelf de controle houdt over het gesprek. Zodat je deze positief kunt sturen en nooit met een mond vol tanden staat. Je voert professionele telefoongesprekken, die een representatief visitekaartje zijn voor de organisatie.

Heb je nog vragen of wil je je aanmelden? 

Bel ons op 024 324 49 59, mail naar [email protected] of start een chatgesprek.